Serwisy społecznościowe zachwycającymi platformami do marketingu

Coraz większa ilość marketerów dostrzega wielkie możliwości działania reklamy na serwisach społecznościowych. Już w tym czasie, większość firm, uznanych marek, podaje własnym odbiorcom kontakt na jedna z platform społecznościowych. Serwisy te, jako miejsce spotkań nieograniczonej liczby wielbicieli internetu, są także miejscem do dyskusji, wymiany poglądów, oceny towarów.

Internauci konstruują charakterystyczne kluby zrzeszające wielbicieli, fanów wyznaczonych produktów, usług, działań – przetestuj prowadzenie facebooka. Jeden fanpage, to przynajmniej 50 hołdowników. Takich fanpage’y jest najwięcej, bo ponad 60 tysięcy. Dla zamiarów marketingowych, im większy fanpage, tym poprawniejsze dotarcie z reklamą. Kilka polskich profili pozyskało dotychczas od kilkudziesięciu tysięcy do kilkuset tysięcy wielbicieli, co pokazuje jak okazały jest to potencjał reklamowy.

Taka ilość zapaleńców, entuzjastów danego profilu, jest już reklamą samą w sobie. Odpowiednie artykuły będą zrzeszały dużą ilość zapaleńców, jest to nieuniknione. Fani znaleźli swoje miejsce do wymiany opinii, wrażeń, do dyskusji – tak naprawdę, to oni mają w tej chwili potencjał do dalszego tworzenia wizerunku danego profilu.

🧾 ARTYKUŁ SPONSOROWANY
Dodaj komentarz
Możesz także polubić