Na urlop nad morze kamperem lub przyczepą kempingową

Kiedy nadszedł upragniony czerwiec nie mogłam doczekać się wakacji. Na zwieńczenie roku szkolnego poszłam wspólnie z przyjaciółkami. Dostałyśmy świadectwa i dopiero wówczas zrozumiałam, iż nadszedł ten wytęskniony czas. Rodzice, w ramach gratulacji za dobre oceny, postanowili zafundować mi tydzień nad polskim morzem.

Dla jednych Bałtyk jest przeceniony, lecz dla mnie zawsze będzie najlepszym miejscem na wakacje. Razem z przyjaciółkami pojechałyśmy do miejscowości, jaka na zawsze zapadnie w mojej pamięci – oczywiście sprawdź przyczepa campingowa. Międzyzdroje przywitało nas śliczną pogodą. Wytęsknione widoki morza i szumu fal pognałyśmy, co tchu w płucach na plażę. Ach ile było radości i chlapania. Po wypoczynku na plaży ruszyłyśmy w teren.

W pierwszej kolejności zwiedziłyśmy Muzeum Figur Woskowych, w jakim miejscu zrobiłyśmy masę atrakcyjnych oraz śmiesznych zdjęć. Te postaci tam stojące właściwie wyglądają jak żywe! Naturalnie stamtąd poszłyśmy ekspresowo na urocze stragany, gdzie nabyłyśmy bezmiar pamiątek dla całej rodziny. Poza tym po drodze nie mogłyśmy się zdecydować co spożyć, bowiem wielość restauracji i pubów nas oszołomiła.